مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-11دانش

پذیرش 7 ایده فناورانه در مراکز رشد واحد های فناور استان لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، چهل و سومین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بروجرد، سی امین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور شهرستان دلفان و بیست و یکمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور شهرستان دورود با حضور اعضای .

- رییس پارک علم و فناوری لرستان از پذیرش 7 ایده فناورانه در مراکز رشد واحد های فناور استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، چهل و سومین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بروجرد، سی امین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور شهرستان دلفان و بیست و یکمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور شهرستان دورود با حضور اعضای شورای فناوری این مراکز به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در مجموع درخواست های جذب و پذیرش تعداد 7 ایده فناوری با حضور مدیران این واحد ها طرح و مورد بررسی قرار گرفت و با استقرار آن ها در مراکز رشد موافقت شد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان درباره پذیرش طرح های فناورانه تشریح کرد: ایده های پذیرش شده در این مراکز در حوزه های تولید سم ارگانیک از ترکیبات اسانس و عصاره های گیاهی به جهت دفع آفات و بیماری از مزارع و باغات ، تولید تتراکلراید های متال (Ticl4,Sicl4,Zrcl4) و سنتز نانو سرامیک ها و آلیاژ ها و فلزات خالص آن ها از طریق Carbon chlorinati


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 7 ایده فناورانه در مراکز رشد واحد های فناور استان لرستان

پذیرش 7 ایده فناورانه در مراکز رشد واحد های فناور استان لرستان