مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-11اجتماعي

اعزام 13 هزار زائر گلستانی به مراسم اربعین/ راه اندازی 159 موکب دلدلدگان اربعین


جانشین ستاد استانی اربعین در گلستان گفت: 13 هزار زائر گلستانی تاکنون به مراسم بزرگ اربعین اعزام شدند.

- سیدعلی مهاجر جانشین ستاد استانی اربعین صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون 41 هزار و 187 نفر در سامانه سماح ثبت نام که 23 هزار و 850 نفر با اتوبوس و 16 هزار و 319 نفر با وسایل شخصی و 602 نفر از طریق هوایی اشتیاق خود را برای سفر به مراسم بزرگ اربعین اعلام کردند.

وی گفت: تاکنون 13 هزار زائر به این مراسم اعزام شدند که 304 دستگاه اتوبوس اعزام شد و باقی از طریق زمینی یا هوایی اعزام شدند.

جانشین ستاد استانی اربعین در گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و عدم پیش بینی ظرفیت از مرزهای عراق تا شهرهای عراق، محدودیت هایی ایجاد شده که با توجه به حجم بالای زائران در مرزهای کشورمان تقاضا داریم زائران از مبدا به سمت مرزها حرکت نکنند.

مهاجر بیان کرد: در حال حاضر ترافیک بسیار شدیدی در مسیرهای منتهی به مرز حاکم است که تقاضا داریم زائران عزیز نسبت به مدیریت سفر دقت و با توجه به تصمیم ستاد مرکزی اربعین از مراجعه به مرزها جدا خودداری کنند.

وی افزود: این ترافیک خدمات عادی مردم استان های مرزی را هم تحت تاثیر قرار داده و تاکید بر این است که زائران به سمت مرزها حرکت نکنند تا بتوان مدیریت بهتری برای این موضوع دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 13 هزار زائر گلستانی به مراسم اربعین/ راه اندازی 159 موکب دلدلدگان اربعین

اعزام 13 هزار زائر گلستانی به مراسم اربعین/ راه اندازی 159 موکب دلدلدگان اربعین