مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:072022-09-11سياسي

امیر حاتمی: افزایش قدرت دفاعی بهترین عامل حفظ امنیت ملی است


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش افزایش قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ امنیت ملی و محافظت از حدود و ثغور ایران اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گردهمایی هیئت معارف جنگ در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش برگزار شد.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: ضرورت حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی برای کشور ها متفاوت است و از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران دارای موقعیت راهبردی، ژئو پلیتیکی و ژئواستراتژیکی است، ضرورت دارد به طور مداوم و مستمر قدرت دفاعی خود را حفظ و ارتقا دهد.

وی قدرت دفاعی را در بهترین عامل حفظ امنیت ملی و محافظت از حدود و ثغور ایران اسلامی دانست و افزود: متاسفانه در دو جنگ اول و دوم جهانی به دلیل ضعف و ناتوانی قدرت ملی و دفاعی، کشور عزیزمان، آماج تهاجم ناجوانمردانه مهاجمین و متجاوزین قرار گرفت و صدمات و تلفات بی شماری به کشورمان وارد شد.

امیر سرتیپ حاتمی با تشریح و مقایسه  دوران پر افتخار دفاع مقدس ملت بزرگ ایران، با اشغال خفت بار کشورمان در جنگ های اول و دوم جهانی خاطرنشان کرد: در برهه حساس  جنگ تحمیلی، علیرغم تحریم های ظالمانه در ابعاد نظامی، اقتصادی، سیاسی و حمایت های همه جانبه نظام سلطه از رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: افزایش قدرت دفاعی بهترین عامل حفظ امنیت ملی است

امیر حاتمی: افزایش قدرت دفاعی بهترین عامل حفظ امنیت ملی است