مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-11سياسي

حضور بی نظیر خدام غیربومی در مرز ریمدان


مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی سیستان و بلوچستان گفت: شاهد حضور گسترده خادمین از اقسا نقاط کشور حتی از استان های خوزستان، گیلان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا بختیاری، ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن امکان خادمی زائران حضرت اباعبدالله الحسین در این استان گفت: ما هر روز شاهد ثبت لحظاتی زیبا در بیان عاشقی مردم به امام حسین(ع) هستیم.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرز ریمدان امسال اولین سال است که شاهد حضور گسترده زائران پاکستانی است اما با توجه به در دسترس تر بودن برای شیعیان پاکستانی بیشتر مورد اقبال قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان دشتیاری به تازگی از ذیل شهرستان چابهار جدا شده و استقلال یافته، امکانات مناسب و کافی را دارا نبود و پایانه نیز زیرساخت لازم را نداشت.

بختیاری افزود: حضور زائران پاکستانی و خادمین موجب پیشرفت پایانه ریمدان شد و با همت خادمین اکنون تا حد مناسبی زیرساخت پایانه مهیا شده است.

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکنون در پایانه مرزی ریمدان هم خادمین و حسینی هر روز بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بی نظیر خدام غیربومی در مرز ریمدان

حضور بی نظیر خدام غیربومی در مرز ریمدان