مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-11اجتماعي

فعلا مردم به مرزها مراجعه نکنند/قفل شدید ترافیک در مرزها و ازدحام جمعیت


 محسن افشارچی، استانداری زنجان در پایان جلسه کارگروه امور زیربنایی استان زنجان، با اشاره به اهمیت حفظ سلامت زائران همایش پیاده روی اربعین، اظهار کرد: با توجه به قفل شدید ترافیک در مرزها و ازدحام جمعیت، عبور و مرور مختل شده  و سرویس دهی نیز قطعا با مشکل مواجه می شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم به خاطر مشکلات عبور و مرور ناشی از ترافیک سنگین در مرزها، از حرکت به سوی مرزها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه این درخواست ها بر اساس اعلام ستاد مرکزی را تنها یکی از مزایای عدم حضور زائران در شرایط پیک ترافیک در مرزها عنوان کرد و افزود: عدم سرویس دهی مناسب به خاطر جمعیت زیاد حاضر در مرزها، قطعا نارضایتی زائران را به دنبال خواهد داشت که نرفتن به مرزها در شرایط فعلی، مانع از بروز این مشکلات خواهد بود.

 وی به مرزهای جدید و جایگزین اعزام مشتاقان پیاده روی اربعین از این مرزها هم اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه، تاکنون حدود 13 هزار نفر از مرز تمرچین برای شرکت در پیاده روی اربعین، اعزام شده اند اما با این حال، به خاطر استقبال زیاد از پیاده روی اربعین و ازحام مشتاقان، همچنان از مردم درخواست می کنیم که تا اطلاع ثانوی از حرکت به سمت مرزها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا مردم به مرزها مراجعه نکنند/قفل شدید ترافیک در مرزها و ازدحام جمعیت

فعلا مردم به مرزها مراجعه نکنند/قفل شدید ترافیک در مرزها و ازدحام جمعیت