مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-11سياسي

زمان برگزاری مجمع عمومی احزاب اصولگرا و انقلابی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری انتخابات خانه احزاب ایران و انتخاب رییس جدید خانه احزاب گفت: - دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: مجمع عمومی احزاب اصولگرا و انقلابی دهم مهرماه با رویکرد بررسی اقدامات اعضا درباره مطالبه رهبر انقلاب برای کمک به حل مسائل برگزار خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری انتخابات خانه احزاب ایران و انتخاب رییس جدید خانه احزاب گفت: با توجه به اینکه هم اکنون رییس جدید خانه احزاب مشخص شده، دوره ریاست سه ساله بنده نیز در فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب تمام می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ما با توجه به این بخش از بیانات رهبر انقلاب که فرمودند کار هایی که امروز دولت در زمینه اقتصاد در پیش دارد، کار های مهمی است و همه، اعمّ از قوا و دستگاه های مختلف و آحاد مردم باید کمک کنند که ان شاءالله دولت بتواند به این نتایج دست پیدا کند.

، به جمع بندی رسیدیم که در مجمع عمومی احزاب اصولگرا و انقلابی بررسی کنیم که اعضای اصولگرای عضو فراکسیون چه برنامه و چه تدابیری را برای تحقق رهنمود های رهبر معظم انقلاب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری مجمع عمومی احزاب اصولگرا و انقلابی

زمان برگزاری مجمع عمومی احزاب اصولگرا و انقلابی