مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-11اقتصادي

شبکه برق 90 درصد روستاهای سروآباد اصلاح شد


مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از اصلاح شبکه برق 90 درصد روستاهای این شهرستان خبر داد.

- عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طول شبکه فشار ضعیف در شهرستان سروآباد 256 کیلومتر است که 16 کیلومتر آن در مناطق شهری و 240 کیلومتر آن نیز مربوط به نواحی روستایی است.

وی افزود: بخش اعظمی از روستاهای این شهرستان در مناطقی با دسترسی سخت قرار گرفته و همین امر نیز باعث شده سختی کار در اجرای پروژه های برقرسانی و بهسازی این روستاها دو چندان باشد.

آذری با تاکید بر اینکه کل شبکه فشار ضعیف بخش شهری این شهرستان سال گذشته به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار شد، افزود: تاکنون بیش از 220 کیلومتر شبکه فشار ضعیف معادل 90 درصد بخش روستایی این شهرستان نیز به کابل خودنگهدار تبدیل شده و تا پایان آذر ماه این میزان به 100 درصد می رسد.

وی اظهار داشت: در مجموع از 72 روستای واقع در شهرستان سروآباد تاکنون شبکه توزیع برق 66 روستا به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در پایان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم در تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خودنگهدار بهسازی شبکه های فرسوده، جلوگیری از سرقت و خدمت رسانی مطلوب و مطمئن به مشترکین برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق 90 درصد روستاهای سروآباد اصلاح شد

شبکه برق 90 درصد روستاهای سروآباد اصلاح شد