مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-11اقتصادي

توصیه به معاونان دانشجویی دانشگاه ها؛ ملاحظه دانشجویان کم بضاعت را بکنید


رییس سازمان امور دانشجویان خطاب به معاونان دانشجویی دانشگاه ها گفت: در آستانه بازگشایی دانشگاه ها ممکن است برخی از دانشجویان منابع مالی لازم را برای تامین هزینه های ضروری نداشته باشند به همین منظور با فعال سازی صندوق های همیاری و کمک گرفتن از صندوق رفاه دانشجویان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس خاص مورد رصد قرار خواهد گرفت.

* حضور 16 هزار دانشجوی بین الملل جدید الورود در دانشگاه های کشور داداش پور با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی امسال حدود 16 هزار دانشجوی بین الملل جدید الورود نیز به جمع دانشجویان کشور خواهند پیوست؛ از معاونان دانشجویی دانشگاه ها خواست که توجه ویژه را  جهت فراهم سازی شرایط تحصیلی مناسب برای این دانشجویان داشته باشند.

  وی جذب دانشجویان بین المللی را یکی از سیاست های دولت سیزدهم و در راستای دیپلماسی علمی برشمرد و تاکید کرد: برای موفقیت در این زمینه همه ارکان دانشگاه ها باید در کنار هم قرار گرفته و برای محقق شدن این سیاست تلاش کنند.

  گفتنی است؛ هفتادمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به مدت سه روز از  16 تا 18 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به معاونان دانشجویی دانشگاه ها؛ ملاحظه دانشجویان کم بضاعت را بکنید

توصیه به معاونان دانشجویی دانشگاه ها؛ ملاحظه دانشجویان کم بضاعت را بکنید