مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-11اجتماعي

مراجعه روزانه 70 نفر به مراکز ترک اعتیاد بهزیستی


در 5 ماهه سال 1401 تعداد 445 نفر از معتادین از خدمات مرکز گذری و سرپناه شبانه در استان خدمات دریافت و میانگین مراجعات مرکز روزانه 70 نفر در حال حاضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از مرکز شلتر و مرکز اقامتی، بهبودی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مخدر ترنم باران و موسسه اقامتی، درمانی میان مدت نوای آرامش گفت:  بهزیستی با اجرای برنامه های پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در محلات شهری و روستایی، و محیط کار تلاش می کند از گرفتاری فرد در دام اعتیاد جلوگیری کند.

  مدیرکل بهزیستی استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 11 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی و تعداد 5  مرکز مجری تبصره 2 ماده 16 در سطح استان زنجان در راستای ارائه خدمات به معتادین فعالیت می کنند  که در 5 ماهه اول سال جاری 2هزار 245 نفراز این مراکز خدمات دریافت کرده اند.

  وی خاطرنشان کرد: 466 نفر در قالب طرح های جمع آوری معتادین متجاهراز مراکز مجری تبصره 2 ماده 16 خدمات دریافت نموده اند.

  حسینی در خصوص خدمات مرکز شلتر عنوان کرد: در 5 ماهه سال 1401  تعداد 445  نفر از معتادین از خدمات مرکز گذری و سرپناه شبانه در استان خدمات دریافت و میانگین مراجعات مرکز روزانه 70 نفر در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 70 نفر به مراکز ترک اعتیاد بهزیستی

مراجعه روزانه 70 نفر به مراکز ترک اعتیاد بهزیستی