مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-11اقتصادي

منطقه دهگاه در فریدن، موانع صنایع غذایی را برطرف خواهد کرد


دهگاه که برای فریدن در نظر گرفته شده مشکل بسیاری از تولید کنندگان در بخش زمین را حل کرده و مانع بزرگی را از جلوی تولید کنندگان در بخش صنایع غذایی برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، عزیرالله عباسی فرماندار فریدن با همراهی کارشناس امور اقتصادی از فرایند تولید محصولات چند کارگاه تولیدی در سطح شهرستان با هدف بررسی روند کار و رفع مشکلات از نزدیک بازدید کرد.

  نخستین محل کارگاه تولیدی کشک سنتی جعفری، کارآفرین فریدنی بود؛ این کارآفرین در خصوص فعالیتش با اشاره به تولید کشک سنتی و مشتقات لبنی افزود: هم اکنون سه نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند، در صورت حل مشکل مکان، با توسعه کارگاه اشتغال زایی برای چندین نفر دیگر کار فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به تولید کشک بدون افزودنی در کارگاه خود، از مشکلات اقتصادی گفت و تاکید کرد: تولید محصولات ما رابطه ای مستقیم با عرضه و تقاضا دارد، در روزهای عادی تولید این کارگاه به 3 تن و در روزهایی که بازار خوب باشد تولید این کارگاه به بیش از 5 تن می رسد.

جعفری با اشاره به محصولات تولیدی با بهره مندی از دسترنج دامداران بومی شهرستان، گفت: همه محصولات ما کاملا طبیعی و دارای کیفیت بالایی هستند به همین لحاظ مشتریان هم راضی و استقبال هم زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه دهگاه در فریدن، موانع صنایع غذایی را برطرف خواهد کرد

منطقه دهگاه در فریدن، موانع صنایع غذایی را برطرف خواهد کرد