مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 02:022022-09-10اجتماعي

هوای لرستان گرم تر می شود/ پدیده «لانینا» بر کشور حاکم می شود


بر اساس پیش گ بینی های بلند مدت امسال نیز شاهد حاکمیت پدیده لانینا در کشور خواهیم بود، به همین علت احتمال بارش باران موثر تا پایان آبان ماه کم است.

- زینب اکبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته جو آرام و پایداری بر منطقه حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: آسمان نقاط مختلف استان در بعضی از ساعات روز با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید مواجهه خواهد بود اما در اکثر ساعات شبانه روز شاهد آسمانی صاف و آفتابی هستیم.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش دمای هوای استان طی روزهای پیش رو، بیان داشت: بر اساس پیش بینی های بلند مدت امسال نیز شاهد حاکمیت پدیده لانینا در کشور خواهیم بود به همین علت احتمال بارش باران موثر تا پایان آبان ماه کم است.

اکبری تصریح کرد: در خرداد ماه امسال پس از 60 سال بیشترین دمای ممکن برای خرم آباد در این ماه شکسته شد همچنین در مرداد ماه پس از 20 سال بیشترین دمای ثبت شده در لرستان تکرار شد که این دما 48.

4 درجه سانتیگراد بوده است.

وی با بیان اینکه متوسط بارش سال ابی جاری تا به امروز 365 میلیمتر بوده است،تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش و نسبت به دوره بلندمدت 36 درصد کاهش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای لرستان گرم تر می شود/ پدیده «لانینا» بر کشور حاکم می شود

هوای لرستان گرم تر می شود/ پدیده «لانینا» بر کشور حاکم می شود