مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 23:172022-09-10ورزشي

رحمتی: به خوبی سپاهان را کنترل کردیم/ به انسجام خوبی رسیده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: سپاهان یک تیم بزرگ با بازیکنان و کادر فنی خیلی خوب است، بازی در اصفهان مقابل سپاهان سخت هست؛ در نیمه نخست به دنبال این بودیم که سپاهان را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: می دانستیم دفاع چپ و راست این تیم نقطه قوت آن ها است و توانستیم آن ها را کنترل کنیم و نیمه اول بازی متعادل بود، مالکیت توپ برای دقایقی را هم داشتیم و موقعیت خلق کردیم.

رحمتی افزود: در نیمه دوم با توجه به مصدومیت شریفات و تعویض ها و جوی که هواداران سپاهان ایجاد کردند، سپاهان به بازی مسلط شد، ما هم موقعیت هایی داشتیم مثل توپی که قائدرحمتی از کنار دروازه به بیرون فرستاد؛ در مجموع فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه ای بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم، از مسئولان و به خصوص هواداران که از اراک آمده بودند تشکر می کنم چون نشان دادند که به معنای واقعی کلمه هوادار آلومینیوم هستند، فکر می کنم تک امتیاز مقابل سپاهان نتیجه خوبی  بود.

وب در رابطه با تفاوت نتیجه گیری آلومینیوم در داخل و خارج از خانه گفت: همینطوری که تیم ها در اصفهان می خواهند سپاهان را کنترل کرده و امتیاز کسب کنند، ما هم به دنبال همین کار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمتی: به خوبی سپاهان را کنترل کردیم/ به انسجام خوبی رسیده ایم

رحمتی: به خوبی سپاهان را کنترل کردیم/ به انسجام خوبی رسیده ایم