مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 22:122022-09-10اقتصادي

کاراته قم نیازمند حامی است/فعالیت دو هزار ورزشکار قمی در رشته کاراته


رییس هیأت کاراته استان قم با تاکید بر اینکه تقویت رشته کاراته نیازمند حمایت مالی ویژه است، گفت: متاسفانه سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه زیادی به حمایت مالی و سرمایه گذاری در ورزش ندارند و مسئولان استان باید به فکر حل این مشکل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم _ مهدی حاجیلو: کاراته ورزشی رزمی که توسط ژاپنی ها ابداع شده است و قدمتی 5000 ساله دارد، نام کاراته از دو واژه  ژاپنی، کارا به معنای خالی و واژه، ته به معنای دست، تشکیل شده است که ترکیب این دو واژه، کاراته به معنی دفاع با دست خالی است، فلسفه این هنر رزمی گذشتن از خواسته های نفسانی مانند کبر و غرور و غلبه بر نفس خویش است.

ورزش کاراته که در حال حاضر توسط استادان این ورزش آموزش داده می شود تکامل یافته ورزش رزمی بوکس چینی که در ابتدا با نام اوکیناواته معروف بوده است.

کاراته در استان قم؛ یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی میان مردم است که آقایان و بانوان در مقاطع سنی مختلف این رشته ورزشی را دنبال می کنند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت رشته کاراته در قم به گفت وگو با مهدی بیرانوند رییس هیأت کاراته استان پرداختیم: *با سلام؛ امروزه هیأت کاراته و ورزش کاران این رشته در قم با چه مشکلاتی مواجه هستند؟ با سلام خدمت شما و همه ورزش دوستانی که این مصاحبه را می خوانند؛ متاسفانه رشته کارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته قم نیازمند حامی است/فعالیت دو هزار ورزشکار قمی در رشته کاراته

کاراته قم نیازمند حامی است/فعالیت دو هزار ورزشکار قمی در رشته کاراته