مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 21:122022-09-10ورزشي

نفت مسجدسلیمان 1 - 2 پرسپولیس/ تداوم صدرنشینی شاگردان گل محمدی


تیم پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.

- تیم پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.

تیم پرسپولیس با برتری خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تیم پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.

  در این بازی ابتدا سامان نریمان جهان در دقیقه 11 با یک گل زیبا تیم نفت را پیش انداخت اما در نیمه دوم لوکادیا با دو گل دقایق 54 از روی نقطه پنالتی و 69 از حریف خود پیش انداخت و سه امتیاز این بازی حساس را به دست آورد.

  سرخپوشان با این پیروزی خارج از خانه، چهارمین برد متوالی خود در فصل بیست و دوم را جشن گرفت و با 14 امتیاز مقتدرانه به صدر جدول بازگشت.

  ترکیب نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان زنجبری، رضا دهقانی (58 - علی عبدالله زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مسجدسلیمان 1 - 2 پرسپولیس/ تداوم صدرنشینی شاگردان گل محمدی

نفت مسجدسلیمان 1 - 2 پرسپولیس/ تداوم صدرنشینی شاگردان گل محمدی