مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 20:422022-09-10اجتماعي

قرار دلدادگی پاکبان های تبریزی در شارع عباس(ع)


فعالیت موکب ها بی وقفه ادامه دارد؛ صبح، ظهر، شب و حتی نیمه شب که خش خش جاروی پاکبان های تبریزی، مسیر شارع عباس را نوازش می دهد.

- خبرگزاری فارس- فرشید باغشمال: تنظیف و پاکسازی، از دیرباز جبهه نخست فعالیت شهرداری ها، و پاکبان ها، جزو افراد معتمد و خوش نام هر محله بوده اند.

نام نیکی که وقتی با توفیق خادمی اهل بیت علیهم السلام پیوند می خورد، فضیلتی صدچندان می یابد.

معضل انباشت زباله در کربلا به چشم نمی خورد میراعتماد عمادی، رییس ستاد اربعین شهرداری تبریز با بیان اینکه بخشی از فعالیت موکب شهرداری ها در کربلای معلی، مربوط به رفت و روب معابر و مسیرهای منتهی به حرم است، می گوید: حجم زباله تولیدی کربلا در این ایام، بسیار بالا، و آمار و ارقام پسماند، متفاوت است، با این حال، معضل دائمی انباشت زباله یا بوی شیرابه پسماند در کربلای معلی به چشم نمی خورد.

وی اضافه می کند: این موضوع، با تلاش متعصبانه و مخلصانه پاکبان های کشورمان حاصل شده و باید این گونه بگوییم که در بحث مدیریت پسماندهای ایام اربعین، شاهد یک تجربه خدماتی ارزشمند در کربلای معلی هستیم.

  تمرکز برنامه تنظیف موکب در شارع العباس به گفته عمادی، خدمات تنظیف با تجهیزات لازم و مطابق یک برنامه ناحیه ای، با هماهنگی شهرداری کربلا و سایر شهرداری های کشور، تقسیم بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار دلدادگی پاکبان های تبریزی در شارع عباس(ع)

قرار دلدادگی پاکبان های تبریزی در شارع عباس(ع)