مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 20:322022-09-10ورزشي

اتفاقات عجیب ملوان_فولاد؛ از تماس بازیکن حریف تا فرار فولاد + فیلم


میثم شاهین امروز پس از لغو دیدار ملوان نم نم در حال باریدن بود و در واقع شرایط انزلی در این فصل از سال به همین صورت است و زمین زهکشی دارد و آب در صورت باریدن باران هم روی زمین نخواهد ماند.

  شاهین با اشاره به اینکه انزلی پر باران ترین شهر ایران است، بیان کرد: اگر قرار باشد با باران شهریور ماه که یک باران خیلی مختصر بوده یک مسابقه لغو شود، با این شرایط تا انتهای زمستان نباید در انزلی بازی کنیم.

  وی با اشاره به اینکه ما در شرایط خیلی بد تر از این در استادیوم انزلی مسابقه داده ایم، تصریح کرد: زمانی که این نکته به نماینده و ناظر بازی گفته می شود پاسخ می دهند که مسابقه های گذشته در لیگ یک بودند و اینجا لیگ برتر هست در نتیجه اینجا سازمان لیگ خودش را زیر سوال می برد، زیرا آیین نامه لیگ برتر و لیگ یک کاملا یکسان است و ماه همین چند ماه قبل در شرایط خیلی بدتر و وحشتناک در در مقابل سایپا بازی کردیم و به نظر من با این شرایط به تیم سایپا ظلم شده است.

  مدیر رسانه ای ملوان با اشاره به اینکه ما با چند موضوع مشکل داریم و نمی توانیم در موردش مثبت فکر کنیم، گفت: نخستین مورد اینکه داور می بایست 90 دقیقه قبل از بازی تشریف می آورد و شرایط زمین را بررسی می کرده و اینکه بازی را کلا معوق کردند و حتی نگفتند 24 ساعت آینده بازی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات عجیب ملوان_فولاد؛ از تماس بازیکن حریف تا فرار فولاد + فیلم

اتفاقات عجیب ملوان_فولاد؛ از تماس بازیکن حریف تا فرار فولاد + فیلم