مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 19:022022-09-10پزشكي

خواص عرق نعنا سبز در لاغری و کاهش وزن


عرق نعنا گیاهی با صدها خاصیت دارویی کشف شده است و از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی در نواحی مختلف خاورمیانه و اروپا پیدا کرد است.

از این گیاه در آشپزی و و تهیه دمنوش های خوش طعم استفاده می شود.

- در ایام گذشته که هنوز وسایل پیشرفته و دستگاه های مهندسی ساز وجود نداشت از روشهای مختلف برای گرفتن عرق گیاهان مانند عرق نعنا، گل محمدی و تولیدی گلاب استفاده می کردند.

در روش صنعتی اکثر این مراحل توسط دستگاه ها انجام می گرفت که به طور مثال برای شست و شوی برگ نعنا دیگر نیاز به نیروی انسانی نبوده و این کار با کمک دستگاه انجام می شد.

از گذشته تا به امروز بهترین درمان برای رفع بیماری اسهال و استفراغ کودکان مصرف عرق نعنا بوده و هست زیرا این گیاه به دلیل داشتن خواص ضدعفونی کننده خود موجب می شود تمام باکتریهایی که موجب بروز بیماری شده اند از بین رفته و مریضی بهبود یابد.

لازم به ذکر است که امروزه مجموعه آراد برندینگ نیز در حوزه فروش انواع محصولات بسیار فعال بوده و عرق نعنا هم جزو این نوع محصول به حساب می آید.

تولید و عرضه این محصولات امروزه توسط دستگاه ها انجام می شود و دیگر لازم نیست زمان زیادی صرف جداسازی برگ از ساقه ها شود چون این کار توسط دستگاه در حداقل زمان و به بهترین روش انجام می شود و دیگر نیاز نیست افراد زیادی خود را درگیر این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص عرق نعنا سبز در لاغری و کاهش وزن

خواص عرق نعنا سبز در لاغری و کاهش وزن