مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-10سياسي

یک آمار عجیب و غریب از فرماندار کهگیلویه/آقای موسوی کجا فریادگر این «هیچ ها» بودید؟


فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوعی اشاره کرد که جای تعجب و البته همراه با تاسف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سیستم حمل و نقل در هر شهر از نیازهای ضروری برای رفاه حال مردم بوده که در صورت هرگونه کمبود و نقصی در سیستم حمل و نقل عمومی شاهد هرج و مرج شهری خواهیم بود که نمونه آن را در شهر یاسوج مشاهده می کنیم.

اگر به شهرهای توسعه یافته کشور نگاهی بیندازیم همگی آنها در حوزه سیستم حمل و نقل عمومی مشکلات کمتری داشته و همین موجب شده تا از سیستم حمل و نقل شخصی کمتر استفاده کنند.

در استان کهگیلویه و بویر احمد و در شهرهای بزرگ آن اعم از یاسوج و گچساران و دهدشت متاسفانه وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی به شدت ضعیف و از کمترین زیرساخت ها برخوردار است و همین موجب شده تا هر چند جمعیت آنچنانی نداشته باشند اما در ساعات زیادی از شبانه روز شاهد ترافیک و کلافگی مردم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مسئولان ارشد هر شهرستان به خصوص فرماندار می بایست یکی از برنامه های مهمی را که از ابتدای حضور بر مسند فرمانداری در دستور کار قرار می دهد رسیدگی به وضعیت حمل و نقل عمومی باشد و به همین منظور دستگاه های متولی از جمله شهرداری ها را مکلف و موظف به چابک کردن سیستم حمل و نقل عمومی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آمار عجیب و غریب از فرماندار کهگیلویه/آقای موسوی کجا فریادگر این «هیچ ها» بودید؟

یک آمار عجیب و غریب از فرماندار کهگیلویه/آقای موسوی کجا فریادگر این «هیچ ها» بودید؟