مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-10اجتماعي

بررسی احداث کارخانه نوآوری پایتخت ایران در موضوع اتوبوس


پنجمین جلسه قرارگاه حمل ونقل عمومی و پاک «احداث کارخانه نوآوری پایتخت ایران در موضوع اتوبوس »، «نوسازی، بازسازی، تعویض مخازن در بخش هایی از ناوگان اتوبوسرانی و بازنگری و اصلاح خطوط مختلف آن» مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجمین جلسه قرارگاه توسعه حمل ونقل عمومی و پاک که بخش نخست آن روز گذشته برگزار شد، امروز در بخش دوم و پایانی ادامه یافت.

  در  ادامه پنجمین جلسه قرارگاه حمل ونقل عمومی و پاک که امروز  در محل ساختمان شهرداری و به ریاست شهردار تهران برگزار شد؛ موضوعاتی از جمله احداث کارخانه نوآوری پایتخت ایران در موضوع اتوبوس ، نوسازی، بازسازی، تعویض مخازن در بخش هایی از ناوگان اتوبوسرانی و بازنگری و اصلاح خطوط مختلف آن ، آخرین وضعیت اتوبوس های برقی ، ساماندهی راننده های اتوبوس و جبران کمبودها در این بخش ، لزوم هوشمندسازی ناوگان و افزایش اتوبوس های ناوگان از طریق نوسازی و بازسازی برای مهر ماه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

  در ادامه این جلسه تشریح آخرین وضعیت سازمان تاکسیرانی توسط مدیرعامل این سازمان انجام و مباحثی مانند رفع موانع نوسازی ناوگان ، اتخاذ تمهیدات و انجام اقدامات لازم برای بحث سرویس مدارس ، استفاده از سیستم هم پیمایی برای جبران کمبود تاکسی و ون در ساعات پیک ، آخرین وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی احداث کارخانه نوآوری پایتخت ایران در موضوع اتوبوس

بررسی احداث کارخانه نوآوری پایتخت ایران در موضوع اتوبوس