مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 15:322022-09-10سياسي

خودروهای توقیفی در گیلان به راحتی ترخیص می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و مسئولان راهور استان از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور در شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.

سید رحمان سید زاده معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خودرو و موتورسیکلت های زیادی در پارکینگ های پلیس راهور در کل استان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: برخی از این خودروها از سال 94 در پارکینگ ها بوده و مالکان جهت دریافت آن تاکنون مراجعه نکرده اند.

وی با اشاره به دستور صریح رییس کل دادگستری استان به دادستان ها در خصوص ترخیص به راحت ترین شیوه برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم، افزود: رییس کل دادگستری استان گیلان خواسته تا با حضور میدانی و همراهی پلیس راهور استان نسبت به ترخیص بدون ایجاد موانع و تعیین تکلیف جهت استرداد به مالکین در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان، افراد در سراسر استان می تواند با ارائه مدارک شناسایی و با پرداخت تنها بخش کوچکی از هزینه پارکینگ جهت دریافت خودرو و یا موتورسیکلت خود به پارکینگ ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای توقیفی در گیلان به راحتی ترخیص می شوند

خودروهای توقیفی در گیلان به راحتی ترخیص می شوند