مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-10بين الملل

دبیرکل النجباء: استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر بیانیه ای در ارتباط با درگذشت «الیزابت دوم» ملکه سابق انگلیس منتشر کرد.

- دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در عراق با اشاره به درگذشت ملکه انگلیس و به تاراج رفتن منابع ملت های جهان به دستور الیزابت دوم، گفت که عمر طولانی، استبداد و سلطه ملکه از او در برابر قدرت ملک الموت محافظت نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در عراق، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر بیانیه ای در ارتباط با درگذشت الیزابت دوم ملکه سابق انگلیس منتشر کرد.

در بیانیه مذکور آمده است: [تقدیم]به میلیون ها بی گناهی که زیر تاج شرارت ملکه الیزابت جان سپردند؛ [تقدیم]به ملت هایی که امنیتشان را از دست دادند و منابع آن ها به یغما رفت تا الیزابت با طاغوتیان عالم در میان چندین تن طلای سرقت شده به این طرف و آن طرف برود.

دبیرکل النجباء اضافه کرد: [تقدیم]به کشور هایی که ویران و عقب مانده شدند تا الیزابت اجازه تقسیم نفتی را که مالک آن نبود میان کشور های استکبار و سه گانه شوم و شرارت یعنی آمریکا، انگلیس و اسراییل را بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل النجباء: استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید

دبیرکل النجباء: استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید