مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-10سياسي

تحویل زمین برای احداث ایستگاه های خط 10 مترو تهران


مجری خط 10 مترو وضعیت همکاری شهرداری مناطق 2 و 5 برای در اختیار قرار دادن زمین و شروع عملیات اجرایی را مطلوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه های فاز نخست خط 10 مذاکرات و جلسات منظم هفتگی را با دست اندرکاران شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می کند و در این خصوص بخشی از اراضی مورد نیاز، آماده تحویل به پیمانکاران شده است.

  محمود یوسفی مجری خط 10 مترو تهران با اعلام این خبر افزود: به دنبال تجهیز کارگاه های عمرانی در دو ایستگاه دریاچه شهدای خلیج فارس و میدان اتریش و آغاز عملیات اجرایی در این کارگاه ها، رایزنی های متعددی با شهرداران مناطق 2، 5 و 22 در حال انجام است تا سایر اراضی مورد نیاز برای احداث دیگر ایستگاه های فاز نخست خط 10 در اسرع وقت تحویل شود.

یوسفی با بیان اینکه زمین های محل احداث ایستگاه های میدان ساحل و بلوار کاشان در منطقه 22 آماده تحویل شده است، گفت: به موجب تحویل 26 هکتار زمین جهت ساخت پایانه خط 10 در این منطقه، ایستگاه پایانی در منتهی الیه غربی خط مذکور در خیابان خادمین جانمایی شده است.

همچنین برای در اختیار گرفتن اراضی مورد نیاز به منظور احداث ایستگاه های وردآورد و المپیک، در حال مذاکره با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل زمین برای احداث ایستگاه های خط 10 مترو تهران

تحویل زمین برای احداث ایستگاه های خط 10 مترو تهران