مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-10بين الملل

آمریکا بدون درنظر گرفتن اسراییل می تواند تصمیم بگیرد؟


چند روز اخیر سخنرانی ها و گفته های مقامات روند توافقات را به گونه ای نشان داده اند که گویی لابی گری اسراییل توانسته کاری از پیش ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره وضع فعلی مذاکرات وین، با تلاش برای انداختن توپ در زمین ایران، گفت که پاسخ ایران به پیشنهادات آمریکا درباره متن پیش نویس توافق در وین، نشان داده است که هنوز شکاف ها و اختلافاتی در مذاکرات وجود دارد.

از سوی دیگر نیز، یاییر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در بازدید از پایگاهی هوایی در صحرای نقب شمالی مدعی شده است که اگر ایران به تلاش هایش ادامه دهد، با بازوان دراز و توانایی های اسراییل مواجه خواهد شد.

همچنین بنا به گفته مقامات غربی درحالی که واشنگتن و تهران درحال بررسی پیشنهادات اتحادیه اروپا و نقطه نظرات یکدیگر برای احیای برجام هستند، دولت رژیم صهیونیستی همچنان تلاش می کند که بر موضع آمریکا در این پرونده تاثیر بگذارد.

در صورتی که قهرمان پور، معتقد است که غربی ها در تلاشند که ایران از مواضع خود کوتاه بیاید از برخی از خواسته های خود صرف نظر کند تا امکان توافق حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بدون درنظر گرفتن اسراییل می تواند تصمیم بگیرد؟

آمریکا بدون درنظر گرفتن اسراییل می تواند تصمیم بگیرد؟