مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-10بين الملل

بازگرداندن یک عضو طالبان از آمریکا به افغانستان


رسانه آمریکایی گزارش داده است که یک عضو طالبان که در عملیات تخلیه شهروندان افغانستان وارد واشنگتن شده بود پس از شناسایی از این کشور اخراج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت تنها 3 هفته قبل از اخراج این افراد از آمریکا توانسته بود وی را شناسایی و زمینه اخراج وی را فراهم کند.

  این رسانه آمریکا گفته است که در عملیات تخلیه فرآیند بررسی شهروندان افغانستان در فرودگاه انجام شده، اما به دلیل شکل گرفتن بحران در فرودگاه کابل تایید صلاحیت افراد بسیار دشوار بوده است.

  از طرف دیگر پلیس فدرال آمریکا گفته است که به دلیل ضعف در سیستم ارزیابی برخی از افراد خطرناک همراه با سایر شهروندان افغانستان وارد آمریکا شدند.

  واشنگتن اگزیماینر در ادامه گزارش خود گفته است که این موضوع می تواند فرایند انتقال سایر شهروندان افغانستان به آمریکا را با مشکل مواجه کند.

این در حالی است که ان بی سی نیوز نیز گزارش داده است که همزمان با عملیات تخلیه در افغانستان 230 کودک بدون سرپرست به آمریکا منتقل شده و این در حالی است که خانواده این افراد در افغانستان حضور داشته و این کودکان دور از بدون سرپرست به آمریکا منتقل شدند، که از این تعداد تاکنون بخش از آنها به خانواده یا بستگان تحویل و 203 کودک نیز در تنهایی و به دور از خانواده خود زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن یک عضو طالبان از آمریکا به افغانستان

بازگرداندن یک عضو طالبان از آمریکا به افغانستان