مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-10اقتصادي

انتشار یک کلیپ و برگزاری یک جلسه فراموش شده/ آیا آب شرب یاسوج سالم است؟


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مخالف تولید نیستیم، گفت: اجازه فعالیت واحدها در کنار رودخانه ها داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پس از انتشار کلیپی تحت عنوان وارد شدن پساب فاضلاب گاوداری بنیاد مستضعفان جلسه مهمی تحت عنوان صیانت از منابع آب استان برگزار شد.

آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت:  250 مزرعه پرورش ماهی با دو هزار و 500 تن تولید مجوز فعالیت دارند که نیاز است درام فیلتر نصب شود که از ظرفیت دولت و یا بانک ها استفاده شود.

در ادامه معاون شهرک های صنعتی کهکیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 13 شهرک صنعتی آماده واگذاری است ضمن اینکه صنایع آلاینده مستقر در شهرک های پیش تصفیه دارند، شهرک صنعتی فرودگاه هم تنها شهرکی است  که شرایط احداث تصفیه خانه را دارد.

کریم روزبهان رییس سازمان صمت گفت: از مجموع 54 واحد شن و ماسه فعال 8 مورد در حوزه رودخانه هستند که نظارت می کنیم مبادا پساب وارد رودخانه شود و تاکنون گزارشی مبنی بر ورود پساب به رودخانه ها و منابع آبی استان صورت نگرفته است.

در ادامه عبدال دیانتی معاون محیط انسانی محیط زیست با اشاره به نمونه گیری از چاه های آب شرب گفت: نتایج نمونه گیرها بیانگر سالم بودن آب شرب و عدم آلایندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک کلیپ و برگزاری یک جلسه فراموش شده/ آیا آب شرب یاسوج سالم است؟

انتشار یک کلیپ و برگزاری یک جلسه فراموش شده/ آیا آب شرب یاسوج سالم است؟