مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-10فناوري

برنامه های توسعه ای مخابراتی با منطقی شدن تعرفه ها محقق می شود


برنامه و اهداف شرکت مخابرات ایران برای توسعه و نوسازی شبکه های مخابراتی با ترمیم منطقی تعرفه ها محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها با اشاره به اینکه ترمیم منطقی تعرفه های مخابراتی در نوسازی شبکه، بهبود عملکرد سیستم های مخابراتی و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان نقش تاثیرگذاری دارد افزود: چشم پوشی از این مهم، کندی آهنگ رشد توسعه زیرساخت های مخابراتی در نقاط مختلف را به همراه دارد.

وی اظهار داشت: نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه، توسعه شبکه در مکان های بدون ارتباط، امکان تامین ملزومات مصرفی و پایداری شبکه، امکان تکمیل مسیرهای پشتیبانی و .

تحقق سیاست های پیش رونده در توسعه فناوری و ارتباطی درحوزه شبکه مخابرات ازجمله مزایای بازنگری به نرخ تعرفه های مخابراتی است.

حکمت در ادامه بابیان اینکه مجموعه مخابرات در کارخانجاتی که به صورت انحصاری برای شرکت مخابرات ایران تجهیزات تولید می کنند، مهاجرت بسیاری از نخبگان صنعت ارتباطات به سایر کشورها، واردات تجهیزات خارجی اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه تداوم این روند در تعرفه مخابراتی علاوه بر کاهش سطح کیفی خدمات و سیستم های مخابراتی در تامین رفاهیات و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های توسعه ای مخابراتی با منطقی شدن تعرفه ها محقق می شود

برنامه های توسعه ای مخابراتی با منطقی شدن تعرفه ها محقق می شود