مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-10بين الملل

چرا ممکن است «چارلز سوم» آخرین شاه انگلیس شود؟


مدیر علمی انجمن تاریخی نظامی روسیه معتقد است چارلز سوم پسر بزرگ ملکه انگلیس که بعد از مرگ وی جانشینش شده، ممکن است آخرین شاه بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل میاگکوف مدیر علمی انجمن تاریخی نظامی جانشین مادرش شده، ممکن است آخرین شاه بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع باشد.

  وی افزود دلیل این استدلال احتمالاً می تواند این باشد که کم کم جامعه بریتانیا نهاد تشریفاتی پادشاهی را به عنوان باری گران در حیطه بی ثباتی جهانی و بحران اقتصادی در نظر بگیرد.

  پنجشنبه (هشتم سپتامبر) کاخ باکینگهام از مرگ الیزابت دوم که بعد از بیش از 70 سال سلطنت بر بریتانیا در 96 سالگی در قلعه بالمورال اسکاتلند درگذشت، خبر داد.

بزرگترین پسر او چارلز سوم قرار است امروز شنبه رسماً به عنوان جاشنین وی اعلام شود.

  این کارشناس افزود: با توجه به این که اروپا در بحران است و بریتانیا با برگزیت زندگی خود را سخت تر هم کرده، نهاد سلطنت ممکن است خیلی سنگین باشد و چارلز سوم آخرین ویندزور در سلطنت بریتانیا شود.

  به گفته وی، اگر وضعیت اقتصادی بدتر شود از جمله به دلیل بالا رفتن قیمت انرژی، مردم بریتانیا ممکن است به این فکر بیافتند که چرا باید صدها میلیون ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ممکن است «چارلز سوم» آخرین شاه انگلیس شود؟

چرا ممکن است «چارلز سوم» آخرین شاه انگلیس شود؟