مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-10سياسي

رسیدگی به 60 پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای البرز


رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از رسیدگی به 60 پرونده تخلف شرکت ها و رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای، در پنج ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی سازگارزاده، رییس اداه حقوق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال 38 پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر در کمیسیون ماده 11 بررسی شد، اظهارکرد: پس از بررسی پرونده های تخلف، 33 مورد تذکر و پنج مورد محرومیت از رانندگی دریافت کردند که از این تعداد 21 راننده مربوط به بخش مسافر و مابقی راننده بخش حمل و نقل کالا بودند.

وی افزود: دراین بازه زمانی به 17 پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت های حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی سه جلسه کمیسیون ماده 12 نیز رسیدگی شد.

این مقام مسؤول در ادامه به تشکیل کمیسیون ماده 14 نیز اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در کنار کمیسیون های ماده 11 و 12 که به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل رسیدگی می کنند، به منظور بررسی و رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای تشکیل می شود.

سازگارزاده تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون طی دو جلسه به پنچ پرونده کمیسیون ماده 14 رسیدگی شده است که از این تعداد یک مورد تذکر و مابقی به مدت یک الی سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 60 پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای البرز

رسیدگی به 60 پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای البرز