مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-10ورزشي

2 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور به ورزشکاران خراسان جنوبی رسید


ورزشکاران شایسته خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی موتورسواری و مچ اندازی کشور 2 مدال خوشرنگ رقابت ها را برای استان به ارمغان آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ورزشکاران شایسته و زبده خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور مدال های خوش رنگی را برای استان به ارمغان آوردند.

در مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور سعید قربان زاده از خراسان جنوبی با گردن آویز نقره بر سکوی دوم رقابت های کلاس 250 سی سی   پیشکسوتان ایستاد.

در این دوره از مسابقات قریب بر 200 موتورکراس برتر استان های کشور به میزبانی اصفهان به رقابت پرداختند.

پرونده بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی اندازی قهرمانی کشور انتخابی  تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی 2022 ترکیه با معرفی برترین ها در شهرستان نیشابور خراسان رضوی بسته شد.

در این ماراتن ملی 300 مچ انداز (دو بخش دست چپ و راست)خوشنام کشور در 5 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای پوشیدن تیم ملی به رقابت پرداختند.

محمدرضا رمضانی از خراسان جنوبی در وزن 110 کیلوگرم بخش دست چپ بزرگسالان بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با کسب نشان طلا بر سکوی نخست ایستاد، خلیل زاده و  الهی نیا نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور به ورزشکاران خراسان جنوبی رسید

2 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور به ورزشکاران خراسان جنوبی رسید