مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:022022-09-10سياسي

سوء مدیریت در اخبار اربعین و مردم سردرگم


نحوه اطلاع رسانی در شبکه های خبری همچون شبکه خبر و سایر شبکه های تلویزیونی نشان می دهد که حتی نحوه اطلاع رسانی و سازماندهی خبررسانی از پیش طراحی شده نیست؛ - یعنی شیوه خبررسانی در زمانی است؛ در صورتی که ما با یک رویداد مواجه هستیم که چند روز قرار است ادامه پیدا کند.

یک کارشناس رسانه با طرح این پرسش که چرا از یک سو مردم را به شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین تشویق می کنیم و از طرفی دیگر آنها را به خاطر کم و کاستی ها به خانه ماندن ترغیب می کنیم؟ نسبت به برخی عملکردهای رسانه ای در پوشش اخبار مربوط به پیاده روی اربعین انتقاد و تصریح کرد: در اخبارمان مدیریت نداریم و مردم را با اخبار نادرست گمراه می کنیم.

مجتبی صمدی، دانش آموخته دکترا در رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، در گفت و گویی با ایسنا از عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار مربوط به پیاده روی اربعین انتقاد کرد و در این زمینه به ذکر نکاتی پرداخت.

او با اشاره به خبر بسته شدن مرزهای زمینی برای حضور در پیاده روی بزرگ اربعین، با نگاه به این موضوع از منظر رسانه ای، متذکر شد: علیرغم تمامی کمبودها و کاستی هایی که در روند برنامه ریزی اربعین 1401 مردم احساس و مشاهده می کنند، مسوولیت بخشی از این رویداد و اتفاق پیش رو را باید بر عهده رسانه ها و مدیریت خبر در این جریان بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت در اخبار اربعین و مردم سردرگم

سوء مدیریت در اخبار اربعین و مردم سردرگم