مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-10پزشكي

دستورالعمل وزارت بهداشت برای پیشگیری از بیماری های واگیر در اربعین 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، به منظور مراقبت از بیماری های واگیر و همچنین در راستای اهداف مراقبت بهداشتی بین المللی و وضعیت موجود بروز پاندمی کرونا و اعلام وضعیت اضطراری در خصوص آبله میمونی .

- مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل بهداشتی اربعین 1401 را با تاکید بر همه گیری کرونا، اعلام وضعیت اضطراری در مورد آبله میمونی و بیماری های واگیر و منطقه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، به منظور مراقبت از بیماری های واگیر و همچنین در راستای اهداف مراقبت بهداشتی بین المللی و وضعیت موجود بروز پاندمی کرونا و اعلام وضعیت اضطراری در خصوص آبله میمونی در سطح جهان و با در نظر گرفتن بیماری های واگیر شایع و بومی در منطقه و در کشور های همسایه شامل سل، مالاریا، تیفویید مقاوم به درمان، اسهال حاد آبکی و خونی از جمله وبا، تب کریمه کنگو، تب دانگ و چیکن گونیا دستورالعمل مراقبت بیماری های واگیر در طی مراسم اربعین سال 1401 را منتشر کرد.

بر اساس این دستورالعمل، با توجه به حضور زائران ایرانی و زائرین اتباع خارجی متردد از ایران و همچنین حضور زائرین از سایر کشور های جهان در کشور عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل وزارت بهداشت برای پیشگیری از بیماری های واگیر در اربعین 1401

دستورالعمل وزارت بهداشت برای پیشگیری از بیماری های واگیر در اربعین 1401