مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-10اقتصادي

تخریب 26 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان


سرپرست اداره جهادکشاورزی سامان از تخریب 26 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای دشتی، مارکده، یاسه چاه و صادق آباد از بخش زاینده رود و روستاهای شوراب صغیر و شوراب کبیر و شهر سامان از بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، اعظم شیخ سامانی از تخریب 26 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای دشتی، مارکده، یاسه چاه و صادق آباد از بخش زاینده رود و روستاهای شوراب صغیر و شوراب کبیر و شهر سامان از بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

سرپرست اداره جهادکشاورزی سامان ادامه داد: این اقدام شامل 18 مورد اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، 6 مورد با حکم قطعی قضایی و 2 مورد خوداجرایی تبصره 2 در اراضی کشاورزی در بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان اجرایی شد.

وی از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات خود را دارند درخواست کرد در ابتدای کار با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان در صورت داشتن شرایط و طی مراحل قانونی و  پس از اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

شیخ سامانی گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی شهرستان سامان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 26 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان

تخریب 26 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان