مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-10ورزشي

تجمع ملی پوشان در تیمِ قهرمان/ لیگی که تنها با یک مدعی دارد!


لیگ برتر بسکتبال در فصل جاری با شرایطی که رقم خورده تنها یک مدعی در دل خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسمی آغاز می شود که تعداد تیم ها نسبت به فصل قبل کاهش یافته است.

شهرداری گرگان، آویژه صنعت پارسا، ذوب آهن اصفهان، صنایع هرمزگان، صنعت مس رفسنجان، صنعت مس کرمان، رعد پدافند هوایی، مهرام، پالایش نفت آبادان، توفارقان آذرشهر، کاله مازندران و نبوغ اراک 12 تیمی هستند که در این فصل حاضر خواهند بود، اما در این میان با شرایطی که رقم خورده تنها یک مدعی وجود دارد و آن هم شهرداری گرگان قهرمان فصل قبل است.

گرگانی ها در این فصل علاوه بر حفظ اکثر نفرات فصل گذشته، بهنام یخچالی، سالار منجی و سینا واحدی را هم به خدمت گرفتند تا قدرت شان افزایش قابل توجهی پیدا کند.

در این بین قدرت سایر تیم ها قابل مقایسه با شهرداری گرگان نیست.

مهرام تیمی نسبتا جوان را مهیا کرده، شیمیدر و نظم آوران سیرجان کنار رفته و وضعیت ذوب آهن برای جذب نفرات هم هنوز مشخص نشده است.

 ذوب آهنی ها فصل قبل نفرات خوبی را در اختیار داشتند، اما از جذب یار خارجی محروم شدند و اگر همین اتفاق امسال هم رقم بخورد، کارشان به مراتب سخت تر خواهد شد.

  با شرایطی که وجود دارد باید شاهد یک لیگی باشیم که شاید قهرمان آن از حالا قابل پیش بینی باشد و شاید همین موضوع از جذابیت مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع ملی پوشان در تیمِ قهرمان/ لیگی که تنها با یک مدعی دارد!

تجمع ملی پوشان در تیمِ قهرمان/ لیگی که تنها با یک مدعی دارد!