مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-10حوادث

جزییات سقوط زن 36 ساله از پنجره خانه مرد متجاوز


به دنبال مرگ زن 36 ساله مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور و متجاوز به عنف از طبقه دوم به خیابان سقوط کرده و جانش را از دست داده بود، رییس کل دادگستری کردستان از رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، این روزها نام شلیر رسولی، شیرزن مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور متجاوز جانش را از داده، تبدیل به نماد پاکدامنی و شجاعت در این شهر شده است.

روز پنجشنبه و در جریان مراسم تشییع پیکر این زن 36 ساله، عده زیادی از مردم شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی که خشونت علیه زنان را محکوم می کرد، شرکت کردند و خواهان مجازات هرچه زودتر متهم پرونده شدند.

کمی پس از آن نیز روابط عمومی دادگستری استان کردستان با انتشار اطلاعیه ای از رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد.

براساس این اطلاعیه، حجت الاسلام سیدحسین حسینی، رییس دادگستری کردستان از دستگیری فرد متهم با قرار بازداشت موقت خبر داد و به رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان دستور داد موضوع را با سرعت و دقت پیگیری کنند و ابعاد مختلف حادثه را مورد بررسی ویژه قرار دهند.

وی همچنین دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده را در دادگاه کیفری یک استان صادر کرد و افزود: پرونده این حادثه باید توسط بازپرس و دادستان مریوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سقوط زن 36 ساله از پنجره خانه مرد متجاوز

جزییات سقوط زن 36 ساله از پنجره خانه مرد متجاوز