مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-10اقتصادي

عضو شورای پول و اعتبار: منتظر تصمیم شورای نگهبان درباره طرح بانکداری هستیم


نرخ سپرده و تسهیلات شناور نیستند و به صورت دستوری از سوی شورای پول و اعتبار تصویب و ابلاغ می شوند بنابراین شاید این تغییرات لزوم بازنگری در نرخ سود تسهیلات و سپرده را ایجاد کند اما به این معنا نیست که با تغییر نرخ سود بین بانکی شاهد تغییراتی در نرخ سود تسهیلات و سپرده باشیم .

- نرخ سپرده و تسهیلات شناور نیستند و به صورت دستوری از سوی شورای پول و اعتبار تصویب و ابلاغ می شوند بنابراین شاید این تغییرات لزوم بازنگری در نرخ سود تسهیلات و سپرده را ایجاد کند اما به این معنا نیست که با تغییر نرخ سود بین بانکی شاهد تغییراتی در نرخ سود تسهیلات و سپرده باشیم .

عضو شورای پول و اعتبار اظهار داشت: تا به امروز در شورای پول و اعتبار چیزی درباره بازنگری در نرخ سود تسهیلات و سپرده تا پایان سال نشنیده ام و احتمال تغییر نرخ سود قابل تایید نیست.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با ایلنا درباره تدوین طرح بانکداری در مجلس و انتقاد کارشناسان بانکی مبنی بر اینکه قانون مادر باید در قالب لایحه و از بدنه کارشناسی دولت استخراج و برای تصویب به مجلس برود، اظهار داشت: اینکه گفته می شد که این قانون بهتر است با لایحه پیگیری و تصویب شود قابل تامل و دفاع است اما هیچ بایدی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای پول و اعتبار: منتظر تصمیم شورای نگهبان درباره طرح بانکداری هستیم

عضو شورای پول و اعتبار: منتظر تصمیم شورای نگهبان درباره طرح بانکداری هستیم