مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-10ورزشي

بوستان ویژه بانوان بوشهری ساخته می شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار فراهم کردن فضای مطلوب برای ورزش و تفریح بانوان بوشهری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: بانوان برای افزایش نشاط اجتماعی و سلامتی نیازمند حضور در فضاهای تفریحی و ورزشی اختصاصی خود هستند از همین رو این موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا قرار گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: ایجاد بوستان ویژه بانوان در منطقه لیان دیده شده که طراحی های آن صورت گرفته و نیازمند اعتبارات استانی و ملی در کنار بودجه شهرداری است.

وی ادامه داد: هم اکنون بوشهر صاحب یک بوستان بانوان به نام کوثر است که در خیابان امام رضا واقع شده اما مورد استفاده عموم است از این رو بهسازی و استفاده مطلوب از ظرفیت این بوستان برای استفاده اختصاصی بانوان در دستور کار قرار گرفت و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون تومان برای بهسازی این پارک دیده شد.

این مقام مسئول بیان داشت: طراحی این بوستان شامل فضای سبز، ایجاد زمین والیبال و فوتبال به صورت چمن مصنوعی، امکاناتی مانند بوفه و غرفه تجاری که در اختیار مدد جویان و بانوان سرپرست خانوار قرار می گیرد، سرویس های بهداشتی و رختکن، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان ویژه بانوان بوشهری ساخته می شود

بوستان ویژه بانوان بوشهری ساخته می شود