مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 07:272022-09-10اجتماعي

علم نافع چگونه به کتب درسی ورود می کند؟/ جزییات بهسازی کتاب های درسی تا مهر 1402


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: شاید برخی تصور کنند جاری شدن علم نافع در آموزش و پرورش صرفا با تغییر کتاب های درسی اتفاق می افتد، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: رهبر معظم انقلاب 21 اردیبهشت امسال (1401) در جمع معلمان، وزارت آموزش و پرورش را به تفکیک علم نافع از علم غیرنافع در برنامه درسی دانش آموزان توصیه کردند و گفتند: علم نافع علمی است که استعدادهای سبک زندگی اسلامی، تعاون و همکاری اجتماعی، مطالعه و تحقیق، فعالیت های جهادی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و نظم و قانون گرایی از جمله مهارت هایی است که باید در مدرسه آموزش داده، و از دوران کودکی و نوجوانی در افراد نهادینه شود.

در همین راستا به سراغ حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی رفتیم تا ببینیم این بخش چه اقدامات و فعالیت ها را بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب در پیش گرفته است.

**کتاب های تحولی و مفید داریم که به بدترین نحو اجرا می شوند * فارس: رهبر معظم انقلاب 21 اردیبهشت امسال در جمع معلمان به موضوع علم نافع اشاره کردند؛ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی چه اقداماتی را بعد از سخنان مقام معظم رهبری، طراحی کردند؟ در ارتباط با اصلاح و تغییر محتوای آموزشی ناظر به علم نافع، سه نکته را باید عرض کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم نافع چگونه به کتب درسی ورود می کند؟/ جزییات بهسازی کتاب های درسی تا مهر 1402

علم نافع چگونه به کتب درسی ورود می کند؟/ جزییات بهسازی کتاب های درسی تا مهر 1402