مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-09فرهنگي

ما و ملکه!


   انگلیس در نگاه ایرانیان روباه مکار است اما الیزابت دوم بیشتر شبیه مادربزرگ های مهربان بود تا روباه و شغال و به خاطر همین صدا و سیما در مستند رمز و راز ملکه درصدد تبیین این مهم برآمده تا یک وقت خدای ناکرده گول نخوریم.

-    انگلیس در نگاه ایرانیان روباه مکار است اما الیزابت دوم بیشتر شبیه مادربزرگ های مهربان بود تا روباه و شغال و به خاطر همین صدا و سیما در مستند رمز و راز ملکه درصدد تبیین این مهم برآمده تا یک وقت خدای ناکرده گول نخوریم.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- هر قدر هم تلویزیون فارسی بی بی سی بگوید بریتانیا ، باز هم مردم ما می گویند اینگیلیس و نه حتی انگلستان یا شکل درست نوشتاری آن انگلیس و هر چه هم بگویند ملکه الیزابت دوم که پنج شنبه 17 شهریور درگذشت، عالی ترین مقام بریتانیا و 15 کشور مشترک المنافع (هم سود/ کامن ولث) بوده باز برای ما ملکه اینگلیس است و خیلی که خودمان را جمع و جور کنیم اتگلیس.

    انگلیس در نگاه ایرانیان روباه مکار است اما الیزابت دوم بیشتر شبیه مادربزرگ های مهربان و در عین حال شیک و پیک بود تا روباه و شغال و به خاطر همین صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مستند رمز و راز ملکه درصدد تبیین این امر مهم برآمده تا یک وقت خدای ناکرده گول نخوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما و ملکه!

ما و ملکه!