مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-09بين الملل

تعویق های دوباره پروژه آرتمیس ؛ اول مهر زمان بعدی پرتاب


ناسا اعلام کرده تلاش بعدی برای پرتاب این موشک در پرتابی آزمایشی 23 سپتامبر خواهد بود، البته در صورتی که این اداره بتواند مشکل نشتی هیدروژن را حل کرده و از نیروی فضایی آمریکا (از زیرمجموعه های نیروی هوایی آمریکا) مجوز بگیرد.

- تعویق های دوباره پروژه آرتمیس ؛ اول مهر زمان بعدی پرتاب ناسا اعلام کرده تلاش بعدی برای پرتاب این موشک در پرتابی آزمایشی 23 سپتامبر خواهد بود، البته در صورتی که این اداره بتواند مشکل نشتی هیدروژن را حل کرده و از نیروی فضایی آمریکا (از زیرمجموعه های نیروی هوایی آمریکا) مجوز بگیرد.

اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا (ناسا) ضمن اعلام نیاز به تعمیر نشتی هیدروژن در پرتابگر فوق سنگین پروژه آرتمیس یک، بهبودبخشی آزمایش سوخت و اطمینان از سامانه های ایمنی این موشک، 23 سپتامبر (اول مهر) را زمان بعدی پرتاب آن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اسپیس، آرتمیس یک، برنامه فضایی بین المللی است که در آخرین مرحله اعزام انسان را به فضا هدف گرفته است.

مقصد نهایی این برنامه قطب جنوب ماه است و ناسا قبلا سال 2024 را برای فرود فضانوردان بر سطح این کره در نظر گرفته بود.

بخشی از این برنامه با کمک فضاپیمای اوریون انجام می شود که قرار است با پرتابگر فوق سنگین (SLS) به عنوان پرتابگر این فضاپیما انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق های دوباره پروژه آرتمیس ؛ اول مهر زمان بعدی پرتاب

تعویق های دوباره پروژه آرتمیس ؛ اول مهر زمان بعدی پرتاب