مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-09سياسي

راهپیمایی اربعین نشان دهنده عظمت جهان اسلام است


راهپیمایی اربعین حسینی نشان دهنده قدرت و عظمت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است و این رویداد عظیم برای دشمنان پیام های فراوانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اقدام اخیر حضرت آیت الله العظمی سید کاظم حائری در کناره گیری از مرجعیت و توصیه به اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، اظهار داشت: آنچه که حضرت آیت الله سید کاظم حائری انجام داد در راستای تبعیت و پیروی از ولی امر مسلمین بوده و اقدامی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه حرکت آیت الله حائری توطئه جدید دشمنان را خنثی کرد، افزود: پیام صریح و آشکار این اقدام برای تمام علما و بزرگان دینی این است که در اموری که مربوط به کل جامعه اسلامی و علاوه ضامن وحدت امت اسلامی و زمینه برای جلوگیری از تفرقه و اختلاف است، لازم است جهانی آمریکا است، این رویداد عظیم برای دشمنان پیام های فراوانی دارد از جمله اینکه این راهپیمایی اربعین حسینی یک حرکت آخرالزمانی و فرامنطقه ای است.

قاسمی گفت:حضور آحاد مردم مسلمان جهان در این راهپیمایی،  قدرت و عظمت اسلام را برای همه جهانیان به نمایش گذاشته و می گذارد و ما نیز به تأسی از جابربن عبدالله انصاری در روز اربعین از میدان امام بادرود به طرف امامزادگان آقا علی عباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین نشان دهنده عظمت جهان اسلام است

راهپیمایی اربعین نشان دهنده عظمت جهان اسلام است