مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-09سياسي

راهپیمایی اربعین حرکتی هدفمند و جنبش اجتماعی مبتنی به عقلانیت دینی است


امام جمعه همدان با اشاره به اینکه میلیون ها انسان در اربعین با انگیزه واحد در مسیر حرکت امام و ولی خود هستند گفت: حرکت هدفمند و جنبش اجتماعی مبتنی به عقلانیت دینی شکل گرفته و می تواند هویت شیعی ما را در جهان شکوفا کند و پیام جهانی تولید کند و امروز این اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه مقام معظم انقلاب در سخنان اخیر خودشان به تاب آوری نظامی اسلامی تأکید کردند اظهار کرد: تاب آوری است.

وی افزود: پژوهشگران دانشگاه هاروارد تحقیقی انجام دادند و اذعان کردند که یکی از مقاوم ترین نظام های سیاسی، نظام جمهوری اسلامی است و دلیل آن این است که این نظام انقلابی است و هرچه میزان انقلابی گری یک نظام بیشتر باشد، ماندگارتر است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در طول چهل و سه سال گذشته سخت ترین تحریم ها، بیشترین دشمنی ها و حمله نظامی به کشور انجام شده است تصریح کرد: اگر این تحریم ها به کشورهای دیگر وارد می شد از لحاظ اقتصادی و اجتماعی متلاشی می شدند.

وی ادامه داد: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که این همه دشمنی علیه او از جانب جبهه استکبار چون امریکا، اسراییل و برخی از کشورهای اروپایی ایجاد شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین حرکتی هدفمند و جنبش اجتماعی مبتنی به عقلانیت دینی است

راهپیمایی اربعین حرکتی هدفمند و جنبش اجتماعی مبتنی به عقلانیت دینی است