مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-09اجتماعي

13 تیم هلال احمر کردستان به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی در اربعین حسینی فراهم است و 13 تیم امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرز باشماق مریوان مستقر شده اند.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه از دو هفته گذشته ستاد از چهار استان فارس، تهران، البرز و سمنان وارد استان شده اند تا در این ماموریت استان را کمک کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: همزمان با روز افتتاحیه، 13 تیم امداد و نجات هلال احمر در مسیرها مستقر شدند که بصورت 24 ساعته به ارائه خدمات می پردازند، ضمن اینکه چهار تیم از این تعداد با تمام امکانات در مرز باشماق مستقر شده است.

به گفته وی، براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است دو تیم تخصصی نیز در سلیمانیه مستقر شود، تمام کارهایشان انجام شده و هر زمان لازم باشد در مسیر سلیمانیه مستقر خواهند شد.

جلالی با بیان اینکه ورزشگاه زاگرس در مریوان نیز برای اسکان و پذیرایی زائران در اختیار هلال احمر قرار گرفته است، گفت: امکان اسکان 700 نفر از خواهران و 700 نفر از برادران در این ورزشگاه فراهم است و نیروهای امدادی بصورت 24 ساعته به ارائه خدمات می پردازند.

امسال با تصمیم وزارت کشور، مرز باشماق مریوان برای اولین بار جهت تردد زائران اربعین انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 تیم هلال احمر کردستان به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند

13 تیم هلال احمر کردستان به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند