مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-09سياسي

شکل گیری جهش قابل توجهی در عرصه مقابله با تهدیدها


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: در بخش های مختلف رزمی یک جهش قابل توجهی در عرصه مقابله با تهدیدها شکل گرفته است که باید این مسیر رو به رشد و تکامل ادامه یابد.

- فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه تجهیزات دفاعی نیروی زمینی ارتش که در اصفهان برگزار شده است، بازدید کرد.

سرلشکر رشید در این بازدید، گفت: از همه عزیزان و متخصصانی که تلاش کردند تا گوشه ای از توانمندی های نیروی زمینی را ارائه کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: همچنین به طور ویژه از زحمات برادر عزیزم امیر سرتیپ حیدری فرمانده میدانی، مقتدر و پای کار نیروهای مسلح به جهت تشکیل این آوردگاه تجهیزاتی تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: مشاهده حجم عظیمی از دستاوردها و فناوری های دفاعی نیروی زمینی در کنار سایر توانمندی ها و آمادگی های رزمی این نیرو حقیقتا موجب افتخار و مباهات است.

وی افزود: نکته قابل توجهی که بسیار ارزشمند است، فرآیند و بازه زمانی محدودی است که از لحظه دریافت فرمان تا ساخت این محصولات طی شده؛ این مهم بیانگر شتاب، جهش و سرعت نیروی زمینی ارتش در دستیابی به فناوری های پیشرفته و ترکیب آن با تجهیزات مورد نیاز در مقابله با تهدیدات آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری جهش قابل توجهی در عرصه مقابله با تهدیدها

شکل گیری جهش قابل توجهی در عرصه مقابله با تهدیدها