مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-09سياسي

انقلاب اسلامی امید، ماوا و پشتوانه مردم پاکستان است


طلبه پاکستانی مستقر در پایانه مرزی ریمدان گفت: امید، ماوا و پشتوانه مردم پاکستان، انقلاب اسلامی است و بارها این را مشاهده کردیم که مردم پاکستان پس از ورود به کشور در کمال اخلاص خدا را از ورود به ایران شاکر بودند.

- به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام منظور حسین، طلبه پاکستانی جامعه المصطفی مستقر در پایانه مرزی ریمدان، اظهار داشت: مجموع 24 نفر مبلغ از مجموعه جامعه المصطفی حدود یک هفته است که در استان سیستان و بلوچستان حضور داشته که در 2 مرز میرجاوه و ریمدان مستقر شده اند.

وی افزود: برنامه ما برگزاری برنامه فرهنگی جهت خدمت رسانی به زائران پاکستانی بود که پس از حضور در پایانه مرزی ریمدان با توجه به عقب ماندگی ها و بنا به شرایطی که وجود داشت، بیشتر درگیر کارهای خدماتی شدیم.

وی افزود: برنامه های ما از نقطه ورودی مرز شروع شده و تا سوار شدن زائرین به اتوبوس های ادامه داشته و هدایت و همراهی آن ها برای ادامه مسیر از جمله خدماتی است که توسط طلاب ارائه می شود.

منظور حسین گفت: خوش آمدگویی با زبان اردو و با لباس روحانیت با توجه به احترامی زیادی که لباس روحانیت در بین مردم با توجه به سیل عظیمی که در کشور پاکستان بوجود آورده، نشان از عمق دینداری و عاشقی مردم پاکستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی امید، ماوا و پشتوانه مردم پاکستان است

انقلاب اسلامی امید، ماوا و پشتوانه مردم پاکستان است