مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-09اقتصادي

پاسخ شهرداری یاسوج به پیاده رو خواری!/یا محکوم می شویم یا کتک می خوریم؟!


شهرداری یاسوج در خصوص خبر پیاده رو خواری در این شهر واکنش نشان داد.

- وضعیتی که در هیچ کجای کشور به مانند شهر یاسوج دیده نمی شود و علاوه بر کوه خواری و زمین خواری و رودخانه خواری اکنون پیاده رو خواری هم به یک رسم معمول در خیابان های شهر یاسوج و در بازار این شهر تبدیل شده است.

در این بین بسیاری کم کاری شهرداری یاسوج را دلیل بر این وضعیت در شهر می دانند اما شهرداری یاسوج هم برای این مشکل و معضل جوابی دارد.

هاشم یوسفی مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه چنین وضعیتی را در معابر شهر یاسوج قبول داریم و زیبنده نیست اظهار کرد: اما شهرداری به تنهایی نمی تواند در مقابل متخلفین کاری انجام دهد و تاکنون از وظیفه خود هم کوتاه نیامده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با بیان اینکه واحد اجراییات ما همواره در سطح بازار حضور دارند یادآور شد: به تنهایی نمی توان با اقدامات سلبی اجراییات شهرداری یاسوج به مقابله با چنین تخلفی رفت چراکه باید سایر دستگاه های متولی نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این راه ماموران اجراییات ما یا محکوم شده اند و یا کتک خورده اند یادآور شد: انتظار ما این است که سایر دستگاه های متولی و ضابطین در کنار ما باشند تا بتوانیم برخورد قوی تری با چنین تخلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهرداری یاسوج به پیاده رو خواری!/یا محکوم می شویم یا کتک می خوریم؟!

پاسخ شهرداری یاسوج به پیاده رو خواری!/یا محکوم می شویم یا کتک می خوریم؟!