مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-09ورزشي

وزارت ورزش از دست پولادگر خلاص می شود؟


سیدمحمد پولادگر معاون حمید سجادی در همین چندماه ابتدایی کارش آنقدر حاشیه و جنجال و اختلاف رقم زده که به اندازه چندسال این جایگاه را درگیر مسائل داخلی با فدراسیون ها کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بعداز اختلاف شدید و علنی و زشت با علیرضا دبیر و مسائل بودجه ای با فدراسیون کشتی که بازتاب گسترده ای داشت، ماجرای فدراسیون ورزشهای همگانی و خصومت شخصی با رییس این فدراسیون پیش آمد و کار به جایی کشید که نزدیک به ده مدیر این فدراسیون در اعتراض به برخوردهای سلیقه ای و نابودکننده معاون قهرمانی وزارت ورزش استعفا کردند.

با خلق این حجم از حاشیه و اصطکاک به نظر می رسد پولادگر خیلی زودتر از موعد به خط پایان نزدیک شده است.

حالا برخی اخبار از تغییرات قریب الوقوع در صندلی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که طی ماه های اخیر حواشی زیادی را رقم زده، خبر می دهند.

اما مقصد بعدی پولادگر کجاست؟ انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک صندلی های مدیریتی ورزش ایران را در آستانه تغییرات قرار داده است.

همین چند روز پیش بود که مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و در این مجمع خسروی وفا به صراحت اعلام کرد دیگر صلاح نیست در صندلی ریاست کمیته پارالمپیک بماند و در انتخابات پیش رو جای خود را باید به فرد دیگری بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش از دست پولادگر خلاص می شود؟

وزارت ورزش از دست پولادگر خلاص می شود؟