مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-09پزشكي

دستورالعمل وزارت بهداشت برای جلوگیری از بیماری های واگیر در زائران اربعین


زائرین در صورت نداشتن مدارک معتبر مبنی بر سابقه واکسیناسیون کرونا باید نتیجه تست PCR منفی از نظر کرونا دارای اعتبار تا 72 ساعت قبل از ورود به ایران ارائه کنند.

- زائرین در صورت نداشتن مدارک معتبر مبنی بر سابقه واکسیناسیون کرونا باید نتیجه تست PCR منفی از نظر کرونا دارای اعتبار تا 72 ساعت قبل از ورود به ایران ارائه کنند.

مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت به منظور مراقبت از بیماری های واگیر در مراسم اربعین 1401، دستورالعملی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، به منظور مراقبت از بیماری های واگیر و همچنین در راستای اهداف مراقبت بهداشتی بین المللی و وضعیت موجود بروز پاندمی کرونا و اعلام وضعیت اضطراری در خصوص آبله میمونی در سطح جهان و با در نظر گرفتن بیماری های واگیر شایع و بومی در منطقه و در کشورهای همسایه شامل سل، مالاریا، تیفویید مقاوم به درمان، اسهال حاد آبکی و خونی از جمله وبا، تب کریمه کنگو، تب دانگ و چیکن گونیا دستورالعمل مراقبت بیماری های واگیر در طی مراسم اربعین سال 1401 را منتشر کرد.

در این دستورالعمل اعلام شده که باتوجه به حضور زائران ایرانی و زائرین اتباع خارجی متردد از ایران و همچنین حضور زائرین از سایر کشورهای جهان در کشور عراق، دستورالعمل مراقبت بیماری های واگیر به شرح زیر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل وزارت بهداشت برای جلوگیری از بیماری های واگیر در زائران اربعین

دستورالعمل وزارت بهداشت برای جلوگیری از بیماری های واگیر در زائران اربعین