مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-09سياسي

اپیدمی ساخت ویلا در کشور!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صفدر نیازی رییس سازمان امور اراضی کشور صبح امروز در کارگاه رفع تداخلات ارضی در مجتمع فرهنگی شهید کسایی تبریز برگزار شد، حوزه اراضی را مملو از اقدامات انجام نشده دانست و با اشاره به ریشه اختلافات ارضی کشور اظهار کرد: 60 سال قبل اصلاحات ارضی در کشور انجام شد و برخی اراضی را ملی اعلام کردند و پایه یک اختلاف مستمر و طولانی بین مردم و دولت را بنا نهادند.

وی با اشاره به اینکه مساله زمین در همه جای دنیا یک مساله اساسی است که آثار تصمیمات اشتباه و عملکرد نادرست در خصوص آن تا سال ها باقی خواهد ماند، گفت: قانون این اختیارات را به ما داده است که مساله تداخلات اراضی را در کشور حل کنیم و ما نیز در سازمان امور اراضی کشور همه تلاش خود را انجام می دهیم تا این روند را تسریع و تسهیل کنیم.

رییس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به جایگاه ویژه استان آذربایجان شرقی در کشور افزود: میزان تولید استان در حوزه کشاورزی در امنیت غذایی کشور ملموس و تاثیرگذار است و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد باعث می شود ما انتظار بالایی از این استان داشته باشیم.

نیازی رفع تداخلات اراضی را یک کار عظیم در کشور توصیف کرد و با اشاره به برنامه این سازمان برای رفع تداخلات همه پلاک های ثبتی تا پایان سال 1402، ادامه داد: بر اساس آنچه در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی ساخت ویلا در کشور!

اپیدمی ساخت ویلا در کشور!