مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-09سياسي

339 نفر در پویش مردمی کتابخوانی بانه شرکت کردند


رییس نهاد کتابخانه های عمومی بانه اظهار داشت: نخستین پویش کتابخوانی استان کردستان در بانه برگزار شد که 339 نفر در این پویش مردمی شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، علی حیدر آقایی در نخستین همایش سواد رسانه ای ویژه خبرنگاران، فعالبان فضای مجازی و روابط عمومی ها اضافه کرد: در بخش نقاشی 81، مسابقه مکتوب 93 نفر، معرفی کتاب عمومی توسط دانش آموز و یکی از دیگر از بخش ها شرکت دانش آموزان در طراحی رژیم مصرف رسانه ای است.

وی اظهار داشت: همایش سواد رسانه ای ویژه خبرنگاران، فعالبان فضای مجازی و روابط عمومی ها برنامه اختتامیه نخستین پویش مردمی کتابخوانی است که برگزیدگان این پویش مردمی جوایز نقدی و لوح یاد بود اهدا می شود و برای  شرکت کنندگان همایش گواهی حضور در کارگاه اموزشی صادر می شود.

 بانه در آینده نزدیک نیازمند فعالیت رسانه نوین اجتماعی است کارشناس ارشد ارتباطات و رسانه گفت: در آینده نزدیک با شکل گیری منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان و منطقه ویژه اقتصادی نیازمند فعالیت رسانه هایث نوین اجتماعی است و باید در حوزه رسانه های نوین و بازاریابی دیجیتالی فعالیت های گسترده ای انجام شود.

فردین مصطفایی هم اضافه کرد: برای موفقیت در حوزه تجاری و تولیدی باید بازاریابی دیجیتالی و رسانه های نوین اجتماعی در بانه فعال شود و مسئولین بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

339 نفر در پویش مردمی کتابخوانی بانه شرکت کردند

339 نفر در پویش مردمی کتابخوانی بانه شرکت کردند