مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 21:122022-09-08سياسي

اخذ 554 رای قضایی به نفع بیت المال و مبارزه با زمین خواری در اصفهان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ 554 رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از 12000 هکتار از اراضی ملی استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، عبدالحسین پارسایی راد معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با پیگیری های حقوقی در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضایی در سال جاری 554 رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد.

  وی افزود: این آرا مربوط به پرونده های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین خوارانِ بیش از 12 هزار و 232 هکتار از اراضی ملی در سطح استان اصفهان بوده است.

  پارسایی راد اذعان داشت: 35 فقره رای قطعی قضایی در راستای رفع تصرفات غیر مجاز اجرا شد که به تبع آن بیش از 77 هکتار از اراضی ملی در سطح استان به دولت اعاده شده است.

  معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: به موجب دست درازی به بیش از 72 هکتار از اراضی دولتی، 44 مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.

  وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته، گفت: تصرف اراضی ملی به هر بهانه ای که صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 554 رای قضایی به نفع بیت المال و مبارزه با زمین خواری در اصفهان

اخذ 554 رای قضایی به نفع بیت المال و مبارزه با زمین خواری در اصفهان